Monday, February 28, 2011

Hari yg tension utk tulis blog..

Hari ini smua serba x kena..aku & geng2 research kena dok kat makmal komputer utk siapkan kerja yg supervisor bg, tp smua xde mood..pakat bukak blog sndiri, ada yg baca blog org lain (blog si Khairul Fahmi, yaks!!), ada yg bukak facebook..smua xde mood walaupun exam dh habis..
Doakan la semoga kami mendapat petunjuk Hidayah utk siapkan research ktorg..
Semakin hari semakin nyk barang2 branded yg aku minat...sebelum ni aku langsung x minat dgn brg2 yg ada jenama sbb mahal, sbb aku ni dasar kedekut, taik idung masin & pahit...keluarga aku pun dh kenal perangai aku ni mcm mn..klau ada org beli brg2mahal pun aku kutuk2, & NAH!!! skrg aku dh berjangkit..
Mampus duit aku...tp brg2 yg aku nak tu pun aku x mampu nak beli, jadi mampu tgk gmbr je laaa..Nak beli, dalam mimpi!!

ni la brg2 yg aku idamkan, tp x mampu~~~
Ducati motorbike

Honda City

Lollipop LG, made in Korea

Sembonia, purse

Sembonia Handbag

Evisu Sweater
"Love the model <3"

Evisu Jeans

I wanna buy both the sweater & the model.. ^_^

In your dream

No comments:

Post a Comment